Ce poate fi mai frumos decat o sarcina fara probleme si un copil sanatos? Un abdomen tonifiat si o greutate optima!

Au disparut zilele in care o femeie era condamnata la pierderea conditiei fizice si a esteticului datorita copiilor. In prezent au aparut foarte multe metode de antrenament dedicate femeilor care se afla in timpul sarcinii dar si post-partum.

Ce se urmareste prin
antrenamentele in timpul sarcinii?

01

Intarirea musculaturii posturale

Este cunoscut faptul ca zona lombara, coloana vertebrala si articulatia bazinului sunt primele afectate de o sarcina. Ele sunt supuse unor tensiuni mai mari decat de obicei si se repozitioneaza pentru a permite cresterea fatului. Pentru a veni in ajutorul mamelor, stiinta miscarii a conceput programe speciale pentru a compensa deficitele de postura si pierderea tonusului muscular, astfel incat sa nu produca dereglaje permanente ci doar temporare.

02

Mentinerea tonusului muscular

Datorita dorintei de a sta mai mult in asezat sau culcat, dar si consumului energetic foarte mare, femeile experimenteaza pierderea masei musculare active si implicit a tonusului. Prin exercitii specific adaptate se poate mentine tonusul la un nivel optim.

03

Sanatatea sistemului limfatic

Unul din principalele sisteme afectate este cel limfatic, care este foarte solicitat de cresterea in greutate, lipsa de miscare, presiunea pe ganglionii limfatici si acumularea de lichide. Exista situatii in care, in timpul sarcinii, se intalnesc scaderi de cate 3-4 cm in diametru coapselor si gambelor si dezumflarea totala a gleznelor, datorita antrenamentelor.

Ce se urmareste prin antrenamentele post partum?

01

Refacerea musculaturii abdominale

Este cea mai afectata zona din tot corpul, datorita dilatarii excesive. Este recomandat ca in primele 3 luni sa se lucreze neaparat aceasta zona deoarece poate face diferenta intre un abdomen proeminent si unul plat.

02

Pierderea excesului de greutate

Cea mai buna perioada pentru a pierde excesul de greutate este intre 3-12 luni de la nasterea copilului, deoarece organismul are tendinta naturala sa revina la greutatea de inainte de sarcina.

03

Reglarea mediului hormonal

Efortul fizic este cunoscut ca un reglator de hormoni. Cu ajutorul lui se poate restabili balanta hormonala si reface stare de inainte de sarcina.

Daca te afli intr-una din aceste 2 frumoase perioade, te asteptam la o evaluare gratuita:

Programeaza aici

Top